Mijn naam is Flennie, ik ben 44 jaar en kom uit Amsterdam. Na jarenlang als jurist gewerkt te hebben en allerlei problemen voor mensen vooral schriftelijk te hebben opgelost, wilde ik mij gaan richten op het voorkomen van problemen op een meer praktisch wijze. Vaak hadden de problemen de ik op moest lossen als jurist namelijk simpel voorkomen kunnen worden als er op tijd en praktisch ingegrepen was.
Via vrijwilligerswerk dat ik deed bij een schuldhulpverlening stichting, ben ik toen in het vak professional organizer gerold. Ik ben in 2014 mijn eigen bedrijf Flennie Helpt gestart en geef sindsdien als professional organizer praktische adviezen, persoonlijke coaching en alle hulp die nodig is bij het aanpakken van rommel, stapels papieren, kledingkasten, verhuisdozen en andere verzamelproblemen.
Verder geef ik ook workshops over administratie en opruimen. Mijn werk is erg divers en het geeft mij enorm veel positieve energie. Vooral als ik mijn klanten na een werksessie zie opbloeien, want dat doen ze altijd!
Ik houd behalve van orde scheppen ook heel veel van schrijven en fotograferen. Via sociale media geef ik tips en tricks op het gebied van opruimen, schoonmaken, administratie en timemanagement. Het schrijven over mijn vak vind ik het leukste wat er is en naast mijn nieuwsbrieven en het blog op mijn website schrijf ik nu ook maandelijks voor Ze.nl.
Ik ben verder fan van delen en de deeleconomie en houd helemaaaal niet van voedselverspilling!
Wil je meer weten over Flennie Helpt of professional organizing, kijk dan op www.flennie.nl of mail naar info@flennie.nl
Je kunt mij ook volgen of Facebook, Twitter, Instagram en YouTube.
Met opgeruimde groetjes!
Flennie