Wow! Selena Gomez is miljardair door haar beautymerk
Een mijlpaal voor Selena Gomez, want de actrice, zangeres en eigenaresse van een beautymerk is miljardair. Niet alleen door haar zangkunsten, acteerwerk en social media bereik is ze zo ver gekomen, haar beautymerk Rare Beauty heeft hier ook voor een groot deel aan bijgedragen. You go girl! Benieuwd naar alle ins en outs? Lees dan snel verder.
Selena Gomez is miljardair
Selena Gomez is miljardair, een flinke mijlpaal mogen we wel stellen. Zo zou ze een vermogen hebben van 1,17 miljard euro. Hoe Selena dit bijzondere moment vierde? Op Instagram plaatste ze een selfie vanuit haar bed, waar te zien was dat ze er heerlijk chill bij lag. Ze droeg een oversized wit T-shirt en had een roze bril op. Verder stond er geen caption bij de Instagram Story. Zo te zien gaat Selena er heerlijk nuchter en relaxed mee om! That's why we love her.
Mijlpalen
Selena heeft een behoorlijk imperium opgebouwd. Zo heeft ze meer dan 424 miljoen volgers op Instagram en staat ze in de top vijf van meest gevolgde personen op Instagram. Verder heeft ze grote samenwerkingen met onder andere Puma en Louis Vuitton, waar ze volgens Bloomberg ook miljoenen dollars aan heeft verdiend. En niet te vergeten haar acteerkunsten in de shows Wizards of Waverly Place te zien op Disney Channel en Only Murders in the Building. Selena vertelde dan ook nadat ze een Emmy-nominatie had ontvangen voor Only Murders in the Building aan The Hollywood Reporter: "Acteren heeft en zal altijd mijn hart zijn. Er is zoveel dat ik wil doen en waar ik nog niet eens aan de oppervlakte ben gekomen." Naast het acteren, heeft ook haar talent als zangeres bijgedragen aan het miljardairs leven. Na alles op een rij te hebben gezet, wat kan Selena Gomez eigenlijk niet?
Het beautymerk van Selena Gomez
Naast bovenstaande mijlpalen, heeft Selena de titel 'miljardair' ook deels te danken aan haar beautymerk Rare Beauty, dat in 2020 werd gelanceerd. Zo zei Selena vorig jaar: "Ik heb echt mijn uiterste best gedaan om een product te maken dat verder ging dan alleen mijn naam ergens op zetten. Ik wilde dat de producten geweldig zouden zijn, en ik wilde ook dat de boodschap was dat make-up leuk moet zijn." Well Selena, dat is zeker gelukt.
Lees ook: Katy Perry spreekt zich uit over controversiële samenwerking met Dr. Luke