Website: 'Dushilikeyou.com' en win.
De website dushilikeyou.com had op de eerste dag al 300.000 hits. DUSHI like you is dan ook trots op dit eerste succes. En ook op de aandacht die het krijgt van verschillende media. "Vooral omdat we laten zien dat je op een leuke, luchtige manier een serieuze boodschap kan overbrengen en dat het niet veel geld hoeft te kosten om eenvoudig een uniek product te laten samenstellen.", aldus de onderneming.
Het concept is erop gericht dat via de website www.dushilikeyou.com de afnemer zichzelf eenvoudig als knuffel kan samenstellen door stap voor stap te kiezen uit opties als geslacht, huidskleur, haartype en kleding. Als laatste kan de afnemer een eigen persoonlijke boodschap opgeven, welke via een tag aan de knuffel wordt bevestigd.
Binnen vijf werkdagen heeft iedere particulier zijn eigen DUSHI in huis. De knuffels zijn volledig aangekleed te bestellen voor bedrag van ongeveer ¤ 25. Of je nu blank, getint of donker bent, man in pak of meisje in hippe kleding, jong of oud; DUSHI like you maakt iedereen knuffelbaar.
DUSHI like you richt zich ook op de zakelijke markt. De onderneming is van mening dat juist in deze tijden het voor werkgevers en bedrijven belangrijk is om je waardering voor klanten en werknemers op een originele manier uit te spreken. DUSHI like you kan veel voor de zakelijke klant. Zo heeft DUSHI like you al gestalte gegeven aan een bedrijf dat haar huisstijl had veranderd. Voor deze klant staan nu de DUSHI's voorzien van de nieuwe bedrijfskleding op de bureaus van alle relaties. Ook zijn er andere samenwerkingen op handen, zoals met een grote maatschappelijke organisatie en een bekende Nederlandse voetbalclub.
De onderneming denkt vooruit. In de nabije toekomst wil DUSHI like you de knuffels nog persoonlijker maken. Door bijvoorbeeld iedere afnemer de mogelijkheid te geven zijn eigen tekst op het DUSHI shirt te drukken. Maar denkt in de toekomst ook aan gelegenheden als huwelijk, geboorte, Vader- & Moederdag, Valentijnsdag en Kerst.
Ook de retail of andere vormen van samenwerkingen behoren tot de mogelijkheden. Hiervoor denkt de onderneming bijvoorbeeld aan een juiste samenwerking, waar bijvoorbeeld de kleding en accessoires van DUSHI like you goed op te nemen zijn in de collectie van de retailer. "De deur staat altijd open.", aldus de onderneming.
WIN!
Vrouw.nl mag een aantal waardebonnen voor Dushi like you ter waarde van 25 euro weggeven. Mail naar prijsvraag@vrouw.nl, vermeld "Dushi" als onderwerp en zet in het mailtje tevens je naam, adres en gebruikersnaam op Vrouw.nl. Zonder geregistreerde gebruikersnaam kan je helaas niet meedoen! Slechts één deelname per adres wordt geaccepteerd. Deze prijsvraag loopt tot maandag 24 augustus 9.00 uur.
KORTING!
Op dit moment geeft de code DLU22108 recht op ¤5 korting bij een bestelling. Deze code kan je invullen in het menu Betalen & Opsturen, als je op "OK" drukt wordt het bedrag in mindering gebracht.