Gedachten tijdens een gesprek met een callcentermedewerker

Lifestyle door Anniek

Nee hè, word je nou alweer gebeld door zo'n vervelende callcentermedewerker! Of je je grasmaaier wil upgraden naar een beter model. Uhhh, nee? Maar met 'nee' nemen die mensen geen genoegen. Deze gedachten heb je tijdens zo'n gesprek.
 
1. Oh god, nee. Iemand van een callcenter.

2. Waarom heb ik de telefoon opgenomen? 

3. Shit, nu beginnen ze meteen aan dat ellenlange praatje van ze. No way dat ik daar tussen kom.

4. Heel leuk dat dit een eenmalige aanbieding is, maar ik wil hem niet.

5. Kun je misschien even drie seconden je snater houden? Ik wil iets zeggen!


 
6. Halen deze mensen ooit adem? 

7. Oh, eindelijk. Nu kan ik!

8. Hmm, volgens mij heb je niet begrepen dat ik niet geïnteresseerd bent.

9. Ik wil geen andere grasmaaier. En ook geen nieuw verlengsnoer. En ik ben ook niet geïnteresseerd in jullie actie over kanaries! 

10. Zou het onbeleefd zijn om nu op te hangen?


 
11. Maar hij lult maar door. Ik heb nog nooit iemand zo veel horen praten.

12. Oké, volgens mij snapt hij de hint nu. We zijn aan het afronden.

13. Nee, ik wil niet blijven hangen om jullie vragen over klanttevredenheid te beantwoorden. Ik wil gewoon ophangen en verdergaan met mijn leven.

14. Ja, oké. Dag. Sorry dat je geen bonus krijgt. 

15. Pfoe, ik ben uitgeput.
 
Welke gedachten gaan er door jouw hoofd tijdens zo'n gesprek?