WTF Journaal van vrijdag 22 juli

Vrije tijd door Annelot

Speciaal om jou binnen no time op de hoogte te brengen van alle recente idioterie in de wereld presenteert Vrouwen.nl: het WTF Journaal. Zo heb jij weer wat te vertellen tijdens het avondeten, aan de bar of kun je indruk maken op je date met jouw kennis van fascinerende gebeurtenissen.

De WTF-momentjes van vandaag: Hema komt met Gay Pride shirts, een vrouw neemt wraak op collega die haar melk steelt en een online campagne van McDonalds gaat een beetje mis.

Hema komt met GayPride T-shirts
Het Nederlandse warenhuis HEMA is voor iedereen en daarom hebben ze speciaal voor de EuroPride heel leuke T-shirts gemaakt. Daar staan natuurlijk weer rookworsten en tompouces op te shinen, maar er zit ook een mooie boodschap achter. Er zijn namelijk drie varianten: eentje met twee tompouces, eentje met twee rookworsten en één met een rookworst en een tompouce. Duidelijke taal, toch? De shirts zijn vanaf morgen verkrijgbaar in beperkte oplage. Ook leuk om te weten: de nettowinst van de shirts wordt gedoneerd aan de Gay-Straight alliances van het COC. Voor een tientje heb je al zo'n tof shirt!

Wraakactie
Heb jij ook van die irritante collega’s die dingen van jou uit de koelkast jatten? Deze vrouw maakte even duidelijk dat ze daar niet van gediend was. Haar melk werd namelijk steeds opgedronken door één van haar collega’s. Ze wist niet wie deze melk dief was en dat weet ze nog steeds niet, maar de dader is wel gestraft met een zure nasmaak. Ze verving de flessen melk namelijk een tijd lang voor haar moedermelk en liet daarna een briefje achter met de tekst: ‘Voor degene die telkens van mijn melk geniet… Verassing!! Je hebt mijn moedermelk gedronken. Hopelijk vond je het lekker! –B’ Het lijkt ons dat de dief zijn of haar lesje wel geleerd heeft. Kort verhaal lang.

Online campagne McDonalds loopt uit de hand
Fastfoodketen McDonald’s heeft klanten uit Nieuw Zeeland gevraagd om hun eigen burger te bedenken en betitelen. En omdat we het internet inmiddels wel een beetje kennen, konden we dit wel zien aankomen. De reacties op de online campagne waren namelijk flauwer dan flauw. Het is dan ook niet verassend dat de campagne van het internet verdwenen is. Gelukkig zijn de inzendingen nog wel bewaard. Meer grappige creatieve inzendingen zien? Check it out.

Bron, bron, bron