James Franco voor Gucci

Lifestyle door Vrouwen redactie

Mmm, fijne man James Franco is het gezicht van de nieuwe Gucci Eyewear campagne. Dat is smullen geblazen! Het mag dan wel een campagne zijn voor mannenzonnebrillen; daar kunnen wij ook best even aandacht aan besteden. Het exemplaar in kwestie is een remake van de Gucci bamboozonnebril van ruim 60 jaar geleden, maar is zoals je ziet behoorlijk up-to-date. De kiekjes zijn geschoten door modelievelingen Mert Alas en Marcus Piggott, die er voor zorgen de de gebronsde en precies goed bebaarde James zo voordelig mogelijk uitkomt.

De vrouwelijke variant van dit sexy brilletje koop je hier, of scroll naar beneden voor onze favo lookalikes.


Tijdens de opnames...

De mooiste lookalikes: de Gucci 3588S KHX (links) kost nu €161,- en de Gucci 3588S 791 (rechts) ook. Allebei hebben ze een klassiek design met een respectievelijk zwart en bruin frame. De spiegelende glazen van de zonnebril van James Franco zijn nog niet verkrijgbaar, daarvoor moet je nog even wachten tot oktober.


Bron