Redactiedagboek (April)

Vrije tijd door Vrouwen redactie

Het leven van een redacteur gaat niet over rozen. Perspresentaties, goodies, cupcakes, evenementen... *zucht*. De redacteuren van Vrouwen.nl geven je graag een kijkje achter de schermen.


Cellucare zou hét middel moeten zijn tegen cellulitis. De rode loper was uitgerold, wachtend om door de voeten van de redactie van Vrouwen.nl betreden te worden. Voordat de presentatie begon, werden we verwend met een uitgebreide massage. Lieke van Lexmond praatte het geheel elkaar. Ze kreeg het zelfs voor elkaar om wat leuke dingen over cellulitis te zeggen (ja dat kan). Op de vraag waarom cellulitis eigenlijk bestaat wist ze geen antwoord te geven, maar op de vraag hoe we cellulitis kunnen verminderen of voorkomen wél: smeren met cellucare!. Als je dat 6 weken 2x per dag doet op de probleemzones schijnt er 8 cm van je omvang af te gaan en verdwijnt je cellulitis als sneeuw voor de zon. De presentatie werd afgesloten met de woorden: "Alcohol stimuleert cellulitis, maar daar is nu iets op gevonden, dus proost!"



De tinten disco pink, cerise, lilac lace, cute coral, marshmallow en noisette van de nagellak-lijn Gloss Finity van Max Factor werden bezorgd op de redactie van Vrouwen.nl. En wat doe je dan als vrouw zijnde? Direct testen natuurlijk! Het viel ons op dat de lak snel droogt en gemakkelijk aan te brengen is. Mits je het kwastje goed afveegt, want anders gaan het druipen. De kleuren Disco Pink en Cerise dekken het beste. Ze zouden aan één laag genoeg moeten hebben, maar de kleur Noisette heeft zeker twee lagen nodig. Bij de rest is dat eigenlijk ook beter. Wel lekker frisse zomerkleurtjes, he?



Ook wij zijn aangestoken door de fit-for-summer-koorts. Je vindt steeds vaker artikelen over sport en gezond eten op Vrouwen.nl en we zijn niet te beroerd om workouts voor je te testen. Zoals de workouts van Bodyhoop. Met behulp van deze speciale hoepel train je je hele 'core' - hallo buikspieren! Claartje is druk aan het hoepelen en vertelt er volgende week over in een uitgebreid artikel over de Bodyhoop. Houd de website in de gaten, want je we gaan ook 3 hoepels t.w.v. € 55,- weggeven!


Twee keer per jaar zetten alle PR bureau's hun deuren open voor alle media waar ze mee samenwerken. Vrouwen.nl toog naar Simply PR, waar onder meer deze droogshampoo van Batiste werd gepresenteerd. Onze favoriete variant: graffiti! Batiste droogshampoo is verkrijgbaar bij Kruidvat.


Tijdens de MOOI PR persdag maakten we kennis met het nieuwe accessoire- en tassenmerk Van Der Borne. In hun collectie zit o.a. deze lieflijke ronde tas, maar ook dingen als brillenkoordjes en kettingen. De dames van Van Der Borne gaan vanaf mei voor Vrouwen.nl een fotodagboek bijhouden van hun leven als ondernemer. Mis het niet!



Ook kregen we tijdens deze persdag van MOOI PR een fijne zomerlook van Make-up Studio. Dit make-upmerk geeft ook workshops voor make-up nerds zoals wij. We zijn bezig een winactie voor jullie te regelen, zodat je straks jouw favoriete look als een professional kunt aanbrengen.


Bezorgd door onze lieve postbode: de nieuwe CELLular Anti-Age lijn van Nivea, die zich richt op celverjonging. Dit houdt in dat bestaande cellen zich jonger gaan gedragen waardoor de huid alle kenmerken van een jonge huid versterkt.
Deze nieuwe lijn bestaat uit een dagcrème die rimpels vermindert en de stevigheid en vernieuwing van de huid bevordert, een nachtcrème ondersteunt de regeneratie van de huid gedurende de nacht, oogcontourcrème het verzorgt de gevoelige en tere huid onder de ogen en helpt fijne lijntjes te verminderen, serum voor een intensieve verzorging om tekenen van vermoeidheid weg te nemen en de huid te laten stralen. Niet slecht! De nieuwe antig-age lijn van Nivea ligt nu in de winkel.