Viktor & Rolf met OTB in zee
Renzo heeft sinds kort een meerderheidsbelang gekocht in het modehuis van de Nederlandse ontwerpers. Dat vertelden de betrokkenen aan de gerenommeerde Amerikaanse krant International Herald Tribune. Rolf en Viktor hebben er twee jaar over nagedacht en onderhandeld voordat ze besloten met OTB in zee te gaan. 'Het is een heel belangrijke stap. We wilden de juiste partner trouwen. Renzo begrijpt creativiteit en heeft de visie en de macht om succes te creëren,' aldus Rolf. Met de samenwerking hopen Viktor & Rolf de komende jaren meer winkels te kunnen openen. Op dit moment hebben ze één boetiek in Milaan. Ook zijn er plannen voor nieuwe productlijnen. Renzo Rosso, wiens modeconcern naast Diesel ook de merken Dsquared, Martin Margiela en Sophia Kokosalaki bevat, heeft een 'frisse moderne modegroep' voor ogen: 'Ik ben niet op zoek naar gevestigde ontwerpers maar naar mensen met een grote creativiteit en Viktor & Rolf zijn de belichaming van mijn idee van luxe.' |